Sorozatok

Filmek


Film vagy sorozat beküldéséhez kattints ide! :-)
A regisztráció átmenetileg le lett zárva!

Ajánló

  • Blood Drive – Vérverdák (2017) 1.évad Blood Drive – Vérverdák (2017) 1.évad
    A Blood Drive egy Grindhouse-sorozat lesz, totálisan over the top, a klasszikus filmek hagyományait továbbgörgetve. A történet az apokalipszis közeli jövőben játszódik majd és egy, az országot átszelő véres autóversenyről szól, melynek autóit vér hajtja. A főhős Los Angeles utolsó “jó” rendőre, a társa pedig egy femme fatale csaj, aki az emberekben csak üzemanyagot lát.
  • The 100: A visszatérők (2017) 4.évad The 100: A visszatérők (2017) 4.évad
    Kass Morgan regénye alapján. 97 évvel ezelőtt atomháború dúlt a Földön, az egyedüli túlélői a katasztrófának a 12 űrállomáson levő 400 ember. Három generációval később a 12 űrállomás összekapcsolva már 4000 embernek ad otthont. Kemény körülmények között élnek ezen a “Bárkán” az emberek, van halálbüntetés, és természetesen népességszabályozás is. Hogy a jövőt biztosítsák, 100 fiatalkorú […]
  • Supergirl (2016) 2.évad Supergirl (2016) 2.évad
    A huszonnégy éves Kara Zor-El, Superman unokatestvére. A lányt a Danvers család fogadta magához, miután tizenkét éves korában a Földre küldték a Krypton bolygóról. Karának meg kell tanulnia uralni a képességeit, és elrejteni azokat az emberiség elől. Egy váratlan katasztrófa során felfedi erejét, és elindul a hőssé válás rögös útján.
  • Chicago Med (2016) 2.évad Chicago Med (2016) 2.évad
    És megérkezett a Chicago Fire második testvérsorozata a Chicago Med. Chicago egyik legforgalmasabb kórházának bátor és szívós orvosaival, szakmai pályájukkal és magánéletükkel, mindennapi kemény harcaival ismerkedhetünk meg. Számtalan egyedi és speciális esettel kerülnek szembe nap, mint nap és elsődleges feladatuk, az életmentés kapcsán olykor gyors, azonnali döntésekre és beavatkozásokra van szükség. A folyamatos vibrálásban dolgozó […]
  • Naruto Shippuuden (2007) 1-483.rész Naruto Shippuuden (2007) 1-483.rész
    Három év telt el azóta hogy Naruto elment a faluból. Most visszatért. Találkozik régi barátaival akik kissé megváltoztak azóta mióta elment, nagyobbak lettek ami  persze rá is vonatkozik. Sakura gyógyító és erős ninja lett. Sok újdonság üti fel a fejét de mégis a legnagyobb hír számára: Gaaraból Kazekage lett. Kakasi újra csapatba akarja állítani Sakurát és Narutot így újra […]

Légikatasztrófák (I-XV)

4.77 avg. rating (94% score) - 13 votes

Az izgalmas sorozat az utóbbi évtizedek néhány nagy légibalesetének okait igyekszik felkutatni a fekete dobozok adatai, valamint pilóták és szakértők segítségével. A film igaz történeteket dolgoz fel a hivatalos jelentések és a szemtanúk beszámolója alapján. 

Eredeti cím: Mayday
Egyéb címek: Mayday: Air Disasters
Air Crash Investigation
Év: 2003-2016
Nemzetiség: kanadai
Korhatár: 12

Légikatasztrófák II: Kapitány nélkül

Néhány perccel felszállás után a British Airways 111-es járatának első szélvédője kitörik, és a légnyomáskülönbség kiszippantja a kapitányt az ablakon. A másodpilótának egyedül kell visszaszereznie az uralmat a sérült repülőgép felett, ez azonban szinte reménytelen vállakozás, mert a gép rohamosan süllyed, és a szél okozta fülsüketítő zajtól a légiirányítók tanácsait sem érti. Csodával határos módon végül sikerül letennie a gépet, sőt, a gép külső oldalához préselődött első pilóta is túléli a kalandot. A baleset nyomán elrendelt nyomozás riasztó állapotokat fed fel a világ egyik legnagyobb légitársaságának szerelőcsarnokában.

További infók: Bővebben KijelölMutat

Légikatasztrófák II.: Kényszerleszállás

Néhány perccel azután, hogy az Atlantic Southeast Airlines 529-es járata felszállt Atlantából, hatalmas robaj hallatszott az utastérben. A bal oldalon helyet foglaló utasoknak az ablakon kitekintve drámai látványban volt részük: a légcsavar eltört, és a szárnyba fúródó darabjai leszakították a motor teljes fémborítását. A repülőgép gyakorlatilag egy szárnnyal repült! A pilótáknak csodával határos módon sikerült ugyan egy darabban letenni a gépet, de a tűz kitörését már nem tudták megakadályozni, és az utasok egy része a lángok között lelte halálát. A szakértők azonnal nyomozásba kezdtek annak kiderítésére, hogy mi okozhatta a légcsavar meghibásodását.

További infók: Bővebben KijelölMutat

Légikatasztrófák II.: Eltérítve

1994 karácsonyán Algírban közvetlenül felszállás előtt az Air France egyik Airbus a 180 emberrel a fedélzetén terroristák kezére került. Mivel követelésüket – néhány börtönre ítélt muszlim vezető szabadon bocsátását – az algériai hatóságuk visszautasították, a gépfoglalók három utast megöltek, majd megparancsolták a pilótáknak, hogy repüljenek Marseilles-be. A francia hatóságok attól tartva, hogy a terroristák valójában Párizs központjába szeretnének becsapódni, vadászgépeket rendeltek az Airbus mellé, hogy azonnal semmisítsék meg, ha letérne kijelölt útvonaláról. Félelmük azonban alaptalannak bizonyult, így a helyzet megoldása a marseilles-i repülőtér terrorista-ellenes egységére várt.

További infók: Bővebben KijelölMutat

Légikatasztrófák II.: Összeütközés a levegőben

Egy gyerekeket szállító orosz repülőgép éjszaka érkezett a német és a svájci légtér határához. Azokban az órákban a zürichi légiirányító központban mindössze egyetlen ember teljesített szolgálatot, ráadásul nehéz körülmények között, mert – egy berendezés meghibásodása miatt – folyamatosan két monitor között kellett ingáznia. Ilyen körülmények között nem is csoda, hogy elkerülte a figyelmét, hogy az orosz gép egyenesen egy teherszállító repülőgép felé tart. Amikor észrevette a bajt, azonnal süllyedésre utasította az orosz pilótákat, akik – bár automatikus ütközéselhárító rendszerük emelkedésre szólította fel őket – meg is fogadták tanácsát. Balszerencséjükre, mert saját ütközéselhárító berendezése utasítására a tehergép is gyors süllyedésbe kezdett.

További infók: Bővebben KijelölMutat

Légikatasztrófák II.: Halálos torlódás

Sűrű köd hátráltatja a New York-i Kennedy Repülőtér forgalmát, ezért a leszállásra váró gépek hosszas körözésre kényszerülnek a város felett. Az Avianca 052-es járatának üzemanyagkészlete 77 perces várakozás után a kritikus szint alá süllyed, azonban a légiirányítók a pilóták ismételt sürgetése ellenére sem adják meg a leszállási engedélyt. A kerozin nélkül maradt utasszállító egy Long Island-i domboldalba csapódik, és az ütközés következtében 73 utas életét veszti. A balesetet követően szakértői vizsgálat indul annak megállapítására, hogy lett volna-e mód a tragédia megelőzésére.

További infók: Bővebben KijelölMutat

Légikatasztrófák IV.: Hajtómű-hiba

1982. június 24-én a British Airways 9-es járata már csak néhány órányira járt az ausztráliai Perthtől, amikor váratlanul rejtélyes eredetű füst töltötte meg az utasteret, majd egymás után valamennyi hajtómű leállt. A tolóerő nélkül maradt 747-es az indonéz vizek felett rémületes zuhanásba kezdett, melyet csak az állított meg, hogy a hajtóművek – éppoly váratlanul, mint ahogy leálltak – ismét életre keltek. A kis híján végzetes üzemzavar okának kiderítésére indított vizsgálat a gép testén szokatlan karcolási sérüléseket azonosított, a hajtóművekben pedig idegen anyagot talált. Elképzelhető, hogy egy ártatlan homokvihar állt az eset hátterében?

További infók: Bővebben KijelölMutat

Légikatasztrófák IV.: Rejtett hibák

1991. március 3-án a United Airlines 585-ös járata – egy Boeing 737-es – a Colorado Springs-i repülőtér megközelítése közben dugóhúzóba került, és alig 10 másoderccel később a földbe csapódott. A 25 halálos áldozattal járó baleset okait a repülésbiztonsági szakértők eredménytelenül igyekeztek feltárni, ezért lezárták az ügyet. Amikor viszont három évvel később az eset szinte szó szerint megismétlődött, a hatóságok újra elővették a megsárgult aktákat, hogy az idővel versenyt futva próbáljanak fényt deríteni a népszerű repülőgéptípus rejtett hibájára. Abszurd módon a titok akkor tárult fel teljes mértékben a nyomozók előtt, amikor bekövetkezett az, amit el akartak kerülni: egy harmadik Boeing 737-es is dugóhúzóba került.

További infók: Bővebben KijelölMutat

Légikatasztrófák IV.: Pánik a Csendes-óceán felett

A China Airlines egyik utasszállítója 12.500 méteres magasságban bajba kerül: az egyik hajtóműve leáll, és amikor a kapitány megpróbálja újraindítani, váratlanul lángba borul. Ekkor elszabadul a pokol: a gép három perc alatt több mint 9000 métert zuhan, a szárnyak ijesztő mértékben meghajlanak, a hidraulika pedig tönkremegy. A tengert megpillantva a tájékozódó-képességüket visszanyerő pilótáknak végül mégis sikerül megmenteniük a gépet, így amikor biztonságban földet érnek San Franciscóban, az utasok hősként ünneplik őket. Az eset körülményeinek feltárására indított nyomozás azonban egészen más fényben tűnteti fel a személyzetet. Elképzelhető, hogy a gép automatikájának hiányos ismerete miatt ők okozták a balesetet? Lehetséges, hogy napjaink repülőgépei már túl fejlettek ahhoz, hogy emberek irányítsák őket?

További infók: Bővebben KijelölMutat

Légikatasztrófák IV.: Vak-leszállás

1997. augusztus 6-án a Korean Air 801-es járata heves esőzésben, igazi ítéletidő közepette közelítette meg Guam szigetét. A helyzetet tovább súlyosbította, hogy az utasszállító navigációs rendszere felmondta a szolgálatot, így a pilóták a sűrű felhőben gyakorlatilag vakon kísérelték meg a repülőtér megtalálását. A csoda ezúttal elmaradt: a gép az Agana repülőtértől mintegy 5 kilométerre a Nimitz Hill oldalába csapódott, majd felrobbant, több mint 200 utas életét kioltva. Az egyik túlélő, Barry Small – aki a baleset után saját keresztes háborút indított a repülés biztonságosabbá tétele érdekében – különös következtetésre jutott a tragédiával kapcsolatban: szerinte a becsapódás utáni tüzet részben a gépen szabálytalanul tárolt adómentes alkoholos italok okozták.

További infók: Bővebben KijelölMutat


Légikatasztrófák IV.: Szellemjárat

A Helios Airways 522-es járata 2005. augusztus 14-én reggel 9-kor minden probléma nélkült szállt fel a ciprusi Larnaca repülőtéréről, hogy egy rövid athéni megálló után Prágába szállítsa utasait. A gép fél órával a felszállás után ért a görög légtérbe, de az athéni légiirányítók már nem tudtak kapcsolatba lépni a személyzettel. A Görög Légierő azonnal az utasszállító mellé rendelte egyik vadászgépét, melynek pilótája aggasztó jelenetnek lett a szemtanúja: a Boeing kapitánya nem volt a helyén, a másodpilóta eszméletlen állapotban ült a székében,a pilótafülke hátsó részében pedig két beazonosíthatatlan alak mozgott. 12 óra 4 perckor az utasszállító hegynek ütközött, és felrobbant. Eltérítették a gépet? Vagy netán a kapitány azon – röviddel a felszállás után a központnak tett – megjegyzésével áll kapcsolatban a tragédia, mely szerint kisebb probléma adódott a fedélzeti oxigénellátással?

További infók: Bővebben KijelölMutat

Légikatasztrófák IV.: Ütközés Los Angeles felett

1986. augusztus 31-én az Aeromexiko egyik DC-9-es utasszállítója éppen leszállni készült a Los Angeles-i Nemzetközi Repülőtéren, amikor összeütközött egy jóval kisebb magángéppel, egy Piper Cherokee-vel. A két végzetesen megsérült repülőgép egy csendes kertvárosra zuhant, több mint egy tucat házat lángba borítva. A tragédia okainak feltárása során a gyanú egy harmadik repülőgépre terelődött, mely engedély nélkül hatolt be a repülőtér légterébe, elvonva a légiirányító figyelmét a Piper Cherokee-ről.

További infók: Bővebben KijelölMutat

Légikatasztrófák VI.: Halálos hadművelet

A vietnami háború káoszt hozó utolsó napjaiban egy vietnami árvákat szállító amerikai repülőgép nem sokkal felszállás után a földnek csapódik. A fedélzeten tartózkodók közül 150-en életüket vesztik. A baleseti nyomozók nehéz helyzetben vannak, mert ahhoz, hogy megkezdhessék a tragédia okainak feltárását, a roncsot a fosztogatók elől előbb ki kell menteniük az országból.

További infók: Bővebben KijelölMutat

Légikatasztrófák VI.: Robbanás Lockerbie felett

1988. december 21.: A Pan Am 103-as járata nem sokkal a londoni Heathrow repülőtér betonjának elhagyása után a skóciai Lockerbie felett felrobban. A fedélzeten tartózkodó 259 ember életét veszti. A roncsadarabok, mintegy 2000 négyzetkilométeres területen szétszóródva, a településre és környékére záporoznak, otthonokat lángba borítva és további 11 ember halálát okozva. Amikor a nyomozók bizonyítékot találnak rá, hogy a gépet felrobbantották, a terület a világ legnagyobb bűnügyi helyszínévé válik.

További infók: Bővebben KijelölMutat

Légikatasztrófák VII.: Az elveszett járat

2007. január 1-je: Az Adam Air 574-es járata felszáll a jávai Surabaja repülőteréről, és az észak-celebeszi Manado felé veszi az irányt. A Boeing 737-es csupa turistával van tele, akik az olcsó fapados járat csábításának engedve döntöttek úgy, hogy gyönyörű országuk egyik legeldugottabb pontján ülik meg az újévet. Az ünneplés azonban elmarad. A gép a Jáva-tenger felett viharba kerül, és több száz kilométerre sodródik eredeti útvonaláról. A földi irányítók hiába próbálnak meg kapcsolatba lépni a pilótákkal, hogy visszatereljék a gépet a számára kijelölt légifolyosóra, kísérletük kudarcba fullad. Sőt, egy idő után bekövetkezik a legrosszabb: az elnémult Boeing, fedélzetén 102 emberrel, eltűnik a földi központ radarképernyőjéről…

További infók: Bővebben KijelölMutat


Légikatasztrófák VIII.: Felszállás a halálba

1985. augusztus 22-én a British Airtours Korfura tartó 28-as járata már nagy sebességgel gurult a manchesteri repülőtér betonján, amikor tompa puffanás hallatszott a repülőgéptörzs irányából. A pilóták, azt gondolván, hogy az egyik kerék durrant ki, lemondtak a levegőbe emelkedésről, s a gépet a földön tartva lassítani kezdtek. A veszély azonban ezzel nem múlt el, sőt. A bal oldali hajtómű irányából sűrű fekete füst öntötte el az utasteret, s néhány perccel később az egész repülőgép lángba borult. Vajon miként vezethetett egy apró rendellenesség a brit repüléstörténet egyik legsúlyosabb katasztrófájához és 55 ember halálához? A nyomozók azonnal munkához láttak a kérdés megválaszolása érdekében.

További infók: Bővebben KijelölMutat

Légikatasztrófák VIII.: Hóvihar

1989. március 10-én az Air Ontario Winnipegbe tartó1363-as járata a sűrű havazás miatt jó egyórás késéssel fordult rá egy távoli északi repülőtér kifutópályájára. A Fokker F28-1000-es a gyorsulást még nagyobb gond nélkül abszolválta, ám a levegőbe emelkedés már gondot okozott a pilótáknak, s ettől kezdve – mint utóbb kiderült – minden másodperc ajándék volt a fedélzeten tartózkodók számára. A becsapódást követően a baleseti nyomozók azonnal munkához láttak, ám annyira nem lehettek gyorsak, hogy megelőzzék a következő – kísértetiesen hasonló körülmények között bekövetkező – légiszerencsétlenséget.

További infók: Bővebben KijelölMutat

Légikatasztrófák VIII.: Célpont megsemmisítve

1983. augusztus 31-én a Korean Airlines New Yorkból Szöulba tartó járata a Japán-tenger felett engedélyt kért az emelkedésre, hogy ilyen módon üzemanyagot takarítson meg. A művelet rendben le is zajlott, ám néhány másodperccel később a gép váratlanul irányíthatatlanná vált, s fedélzetén 269 emberrel a tengerbe csapódott. A nemzetközi vizsgálóbizottság kényes helyzetben fogott munkához, hisz akkoriban még javában dúlt a hidegháború, s egyáltalán nem lehetett kizárni, hogy egy szovjet rakéta végzett a Boeing 747-essel.

További infók: Bővebben KijelölMutat

Légikatasztrófák IX.: Halálos fáradtság

2009. február 12.: A Continental Connections 3407-es járata jókora késéssel a Buffalo-Niagara Nemzetközi Repülőtér felé közeledik. A repülési feltételek kifejezetten rosszak, erős szél fúj, és hófelhők kavarognak a gép körül, mindez azonban nem magyarázat az elkövetkező eseményekre: a repülőgép hirtelen irányíthatatlanná válik, s a pilóták kétségbeesett küzdelme ellenére egy lakóházra zuhan. Ez az utóbbi hét év legsúlyosabb repülőgépbalesete az Egyesült Államokban. A kiégett roncsok közt vizsgálódva vajon sikerül-e kideríteniük a nyomozóknak, hogy mi vezetett hozzá?

További infók: Bővebben KijelölMutat

Légikatasztrófák IX.: A minimum alatt

2001. november 24.: A Crossair késő esti 3597-es járatát már csak kilométerek választják el a zürichi repülőtértől, amikor a sűrű ködben a pilóták elvétik az irányt, ezért a további keresgélés helyett az átrepülés mellett döntenek. Úgy tűnik azonban, hogy túl későn: Az Avro RJ100-as 33 emberrel a fedélzetén domboldalnak ütközik, darabokra törik és kigyullad. A baleseti kivizsgálók azonnal megkezdik a tragédia okainak keresését, ám amikor kinyerik a gép fekete dobozából az adatokat, kiderül, hogy a rejtély megoldásához messzire vissza kell nyúlniuk a múltba.

További infók: Bővebben KijelölMutat

Légikatasztrófák X.: Megállíthatatlanul

A TAM Airlines 3054-es járatát már csak néhány perc választotta el a Sao Paolo-i hírhedt Congonhas Repülőtértől, amikor a toronyból arra figyelmeztették a személyzetet, hogy az eső miatt erősen csúszós a futópálya burkolata. A légiirányítók aggodalma utóbb jogosnak bizonyult: Henrique Stephanini kapitány az Airbus A-320-as lerakása után hiába próbált kétségbeesetten fékezni, a gép változatlan sebességgel száguldott tovább – a futópályáról lesodródva előbb keresztezett egy autópályát, majd nekicsapódott egy benzinkútnak. A gépen mindenki életét vesztette, s 12 ember a benzinkútnál is meghalt. Mi okozta a tragédiát?

További infók: Bővebben KijelölMutat

Légikatasztrófák X.: München, végállomás

1958 februárjában a Manchester United futballcsapata Belgrádban még győzelmet aratott, a hazaút azonban tragédiába torkollott: a rövid müncheni leszállást követően a sportolókat szállító repülőgép valamilyen okból képtelen volt a levegőbe emelkedni, ehelyett egy tartálykocsit rejtő faépületnek ütközött és felrobbant. A baleset 21 halálos áldozata közül 11 a csapat tagja volt. Miért következett be a tragédia?

További infók: Bővebben KijelölMutat

Légikatasztrófák X.: Túl magasan

2005. augusztus 16.: A West Caribbean Airways Panama City-ből Martinique-re tartó 708-as járata előtt olyan súlyos vihar tombol, hogy a pilóták kénytelenek módosítani az útvonalat. Ráadásul a baj nem jár egyedül: a hajtóművek tolóeereje megmagyarázhatatlan módon esni kezd, így a kapitány jobb híján csökkenti a magasságot. A gép sebessége azonban még így is túl alacsony a levegőben maradáshoz, és a McDonnell Douglas DC-9-82-es egy venezuelai farmra zuhan. Mi kozhatta a világ egyik legbiztonságosabb repülőgépének tragédiáját?

További infók: Bővebben KijelölMutat

Légikatasztrófák X.: Végzetes jegesedés

1985. december 12.: Hathónapos közel-keleti békefenntartó missziója után 248 amerikai elit katona hazafelé tart az Arrow Air chartergépével. A DC-8-as a newfoundlandi Gandert még épségben eléri, a tankolást követő felszállás azonban tragédiába torkollik: Néhány másodperccel a futópálya elhagyása után a repülőgép váratlanul lassulni, majd zuhanni kezd, s a pilóták kétségbeesett küzdelme ellenére végül egy erdőbe csapódik. A repülés történetének egyik legtöbb halálos áldozatot követelő balesetét a repülés történetének egyik legellentmondásosabb nyomozása követi.

További infók: Bővebben KijelölMutat

Légikatasztrófák XIII.: Hangrögzítő nélkül

1972. június 18., London: A baleseti kivizsgálók szinte megoldhatatlan feladattal szembesülnek, amikor a British European Airways Brüsszelbe tartó 548-as járata nem sokkal a Heathrow Repülőtér betonjának elhagyása után lezuhan. Mivel nem volt hangrögzítő berendezés a pilótafülkében, a szakemberek csak a szemtanúk visszaemlékezéseire hagyatkozhatnak a tragédia folyamatának aprólékos rekonstrukciója során.

További infók: Bővebben KijelölMutat

Légikatasztrófák XIII.: A sebesség csapdájában

1971. június 6-án az amerikai tengerészgyalogság egyik F-4 Phantom vadászbombázója összeütközött a Hughes Airwest 706-os járatával. Vajon mi okozhatta a balesetet? A polgári és a katonai baleseti kivizsgálók közös nyomozása nyomán egy veszélyes hiányosságra derült fény az amerikai légiközlekedés amúgy szigorúan szabályozott rendszerében.

További infók: Bővebben KijelölMutat

Légikatasztrófák XIII.: Robbanás a levegőben

2010. november 4.: A Quantas légitársaság 32-es járatának egyik hajtóműve felrobban, s a szétrepülő roncsok számos létfontosságú alkatrészt meghibásítanak. Mi történt az A380-as hajtóművével? Lehet, hogy a típus valamennyi példánya veszélyben van? A nyomozók az idővel versenyt futva igyekeznek megválaszolni a kérdést…

További infók: Bővebben KijelölMutat

Légikatasztrófák XIV.: Hajtóművek nélkül

Amikor a British Midland 92-es járatának egyik hajtóműve kigyullad, a pilóták megpróbálnak kényszerleszállást végrehajtani egy közeli repülőtéren – a futópályát azonban nem sikerül elérniük, mert ereszkedés közben a másik hajtómű is leáll, s a Boeing egy forgalmas autóút mellett a földbe csapódik. Mi vezetett a rendkívül ritka kettős hajtóműleálláshoz?

További infók: Bővebben KijelölMutat

Légikatasztrófák XIV.: Niki Lauda: Tragédia a levegőben

1991. május 26.: a Lauda Air Bangkokból Bécsbe tartó 004-es járata megállíthatatlanul zuhanni kezd, és tragikus balesetet szenved. A filmben Niki Lauda, a társaság tulajdonosa – egykori híres Formula 1-es versenyző – a szakértőkkel karöltve átfogó vizsgálatba kezd a szerencsétlenség okainak megállapítására. A nyomozás során a gyanú egy feltételezett tervezési hibára terelődik, mely, ha valósnak bizonyul, utasszállító repülőgépek sokaságát érintheti világszerte…

További infók: Bővebben KijelölMutat

Légikatasztrófák XIV.: Egyre messzebb a céltól

1989. szeptember 3.: A Varig 254-es járata ezer kilométerrel letér a kijelölt útvonaláról, majd Amazónia egy távoli sarkában lezuhan. A nyomozók előbb arra gyanakszanak, hogy elromlottak a Boeing navigációs berendezései, később azonban rájönnek, hogy egy sokkoló emberi hiba okozta a tragédiát…

További infók: Bővebben KijelölMutat

Légikatasztrófák XIV.: Vihar a láthatáron

1992. június 6.: A Copa Airlines Panamavárosból a kolumbiai Caliba tartó 201-es járata módosítani kénytelen útvonalát egy heves vihar miatt. Az alig egyórás út ezzel együtt veszélytelennek tűnik, 12 perc elteltével a pilóták azt közlik a toronnyal, hogy rendben elérték a 7500 méteres utazási magasságot. Néhány pillanattal később azonban a géppel megszakad a rádiókapcsolat, és a 201-es járat eltűnik a radarképernyőkről a világ egyik legmegközelíthetetlenebb esőerdeje felett…

További infók: Bővebben KijelölMutat

Légikatasztrófák XIV.: Halál Tokióban

Amikor a FedEx 80-as járata lesodródik a futópályáról és kigyullad a tokiói Narita Repülőtéren, a baleseti nyomozóknak eszükbe jut egy régebbi, kísértetiesen hasonló baleset…

További infók: Bővebben KijelölMutat

Légikatasztrófák XIV.: Az ifjabb Kennedy halála

1999. július 16-án John F. Kennedy fia vadonatúj kisrepülőgépével a levegőbe emelkedett New Jersey-ben – hogy aztán a járműjével együtt örökre eltűnjék a radarok képernyőjéről. Vajon mi okozhatta a kitűnő műszaki állapotban levő Piper Saratoga balesetét? A nyomozók hatalmas nyomás alatt kezdték meg a híresség tragédiájának kivizsgálását…

További infók: Bővebben KijelölMutat

Légikatasztrófák XIV.: Concorde lángokban

Egy Concorde néhány perccel a párizsi Charles de Gaulle repülőtér elhagyása után lezuhan és lángokba borul. A roncs legnagyobb része a tűz martalékává válik, három rejtélyes tárgy azonban előkerül a kifutópályáról: egy szétrepedt üzemanyagtartály egy darabja; néhány gumiabroncs-foszlány; és egy ismeretlen eredetű fémdarab. Vajon mi köze a három tárgynak egymáshoz, és hogyan vezettek a tragédiához?

További infók: Bővebben KijelölMutat

Légikatasztrófák XIV.: Vérfürdő a belvárosban

Egy Learjet 45 típusú repülőgép fedélzetén kilenc emberrel – köztük Mexikó belügyminiszterével – Mexikóváros üzleti negyedébe csapódik. A balesetben a gépen tartózkodók, valamint a földön további hét ember az életét veszti. Az első feltételezések szerint a tragédia mögött a nagy befolyású drogkartellek állnak, a pilóták utolsó beszélgetésének visszahallgatása után azonban fordulat áll be a nyomozásban…

További infók: Bővebben KijelölMutat

Légikatasztrófák XIV.: A rejtély ködében

Sűrű köd tartja fogságában az írországi Cork városát, így a Manx2 légitársaság 7100-as járata hosszas körözésre kényszerül a város felett. Amikor végre megkapja a leszállási engedélyt, a pilóták csökkentik a sebességet és a magasságot, ám ekkor a gép váratlanul orsózni kezd és végül a futópályába csapódik. Mi okozta az elmúlt évtizedek egyik legsúlyosabb írországi légibalesetét? A nyomozás hamar kideríti, hogy nem csupán a köd állt a tragédia mögött…

További infók: Bővebben KijelölMutat

Légikatasztrófák XIV.: Halál a sarkvidéken

2011. augusztus 20-án a kanadai Yellowknife-ból induló First Air 6560-as járata Resolute Bay repülőtere mellett lezuhant. Mi okozhatta a Boeing 737 Combi gép katasztrófáját. A kivizsgálók a kanadai légierő segítségével próbálják kinyomozni a baleset okait, melyben 12-en vesztették életüket.

További infók: Bővebben KijelölMutat

Légikatasztrófák XIV.: Az eltűnt maláj gép nyomában

A rendkívüli különkiadás a Malaysia Airlines rejtélyes körülmények között eltűnt 370-es járatának titkát igyekszik megfejteni. Mi okozta minden idők egyik legmisztikusabb légikatasztrófáját? A baleseti nyomozók előtt egy sokkoló történet rajzolódik ki a bizonyítékok összegzése nyomán…

További infók: Bővebben KijelölMutat

Légikatasztrófák XV.: Hibás kommunikáció

Amikor a United Express 5925-ös járata az illinois-i Quincy repülőterén leszállás közben összeütközik egy magánrepülőgéppel, a baleseti nyomozók tanácstalanul állnak az ügy előtt – egészen addig, amíg ki nem derül, hogy egy harmadik gépnek is szerepe van a 14 ember életét követelő tragédiában.

További infók: Bővebben KijelölMutat

Discovery Channel: Az eltűnt maláj járat nyomában

A 370-es járat eltűnése rávilágított a modern repüléstechnológia néhány súlyos hiányosságára. Hogyan tűnhetett el nyomtalanul egy korszerű utasszállító gép és 239 utasa?

További infók: Bővebben KijelölMutat

További infók a légikatasztrófákról itt!

Tags:  

Comments

Posted On
már 21, 2012
Posted By
jocoka007

A többi részt nem pakoljátok át a mowshare-ról? Jó lenne, ha meg lehetne nézni vagy le lehetne tölteni. Nagyon szeretem ezt a sorozatot. Előre is kösz.

admin
Posted On
már 24, 2012
Posted By
admin

Természetesen amint időnk engedi, frissítjük a linkeket! 🙂

Posted On
már 31, 2012
Posted By
jocoka007

Rendben, köszönöm. Alig várom.

Posted On
már 01, 2014
Posted By
gabi

Ezt én is szeretem és az új részeket nagyon jó volna felrakni.

admin
Posted On
már 18, 2014
Posted By
adminka

Igen, jó lenne, de sajnos senki nem rögzíti a legújabb részeket! Nekem megvannak a MediaBox-on, de onnan nem tudom áttölteni pc-re! 🙁

Posted On
már 20, 2014
Posted By
gabi

Mért nem nagyon fasza lenne.

Posted On
már 28, 2014
Posted By
gabi

Várom az új részeket.

admin
Posted On
már 29, 2014
Posted By
adminka

Amint lesznek, már töltjük is fel őket. 🙂

Posted On
már 31, 2014
Posted By
gabi

Remek nagyon jó

Posted On
okt 02, 2014
Posted By
Gabi

Vannak-e újak?

admin
Posted On
okt 02, 2014
Posted By
adminka

Egyenlőre nincsenek. 🙁

Posted On
okt 03, 2014
Posted By
Gabi

Elég kár hogy ennyi idő után és nincsen akkor az eddigieket mindet.

Posted On
jan 09, 2015
Posted By
Gabi

Most indult újra a légikatasztrófák sorozat a nationalon fel tudod venni őket?

admin
Posted On
jan 09, 2015
Posted By
adminka

Szia! Sajnos nem. 🙁

Posted On
jan 10, 2015
Posted By
Gabi

Mért?, hétfőtől este 10-től lesznek.

admin
Posted On
jan 10, 2015
Posted By
adminka

Az lehet, de én nem tudom mivel rögzíteni és feltölteni ide. Talán majd ha valaki felveszi és felteszi torrentre, akkor ide is felkerül.

Posted On
jan 19, 2015
Posted By
Gabi

Nem lehet nézni a neten a nationalt most jutott eszembe:D:D

Posted On
jan 18, 2016
Posted By
gabi

Most adják az új részeket.

Posted On
jan 24, 2016
Posted By
gabi

14-dik évadot

Posted On
aug 03, 2016
Posted By
DeeDee

Kedves Adminka!

Nagy kedvencem ez a sorozat, és keresgélés közben akadtam a lapotokra.
A hiányzó epizódoktól eltekintve nagyon tetszik, könnyen kezelhető, nagyon jó az epizódok leírása.

De van valami, ami lerontja az élvezetet.
Az epizódok nagy részét nem tudom megnézni, mert a következő info jelenik meg:

A KISZOLGÁLÓ NEM TALÁLHATÓ
“A Firefox nem találja a kiszolgálót a(z) http://www.vidxden.com helyen.”

Nem tudnátok ezen segíteni?
A Vidto.me feliratúak (LinkBucks átirányítással) tökéletesen működnek.

Még egy apróság:
Miért jelenik meg a LEJÁTSZÁS gomb infotextjében az epizód címe után a (JOBB KLIKK!) szöveg?
Bal klikkre is műxik. 🙂

Előre is köszi!

Üdv

DeeDee

admin
Posted On
aug 14, 2016
Posted By
admin

Szia!
A Vidxden-es linkek sajnos már nem élnek, mivel az oldal megszűnt. De hamarosan igyekszünk mindegyiket újra elérhetővé tenni a Vidto oldalon.

Üdv.

Posted On
sze 05, 2016
Posted By
DeeDee

Előre is nagyon köszönöm!

Üdv

DeeDee

Leave a Reply


*

Fontos!

Oldalunkon nem található semmilyen illegális tartalom, nem tárolunk semmilyen fájlt a szerverünkön és nem teszünk közzé semmilyen letöltéshez vezető linket!
Oldalunk szórakoztatási céllal működik.
Amennyiben mégis jogsértő tartalmat talál, úgy kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot!
Az oldal Mozilla Firefox-ra van optimalizálva, Internet Explorer illetve Opera használata esetén az oldal hibásan jelenhet meg!
MONDAY, AUGUST 21, 2017 - 10:22

FONTOS

Figyelem!
A REGISZTRÁCIÓT BESZÜNTETTÜK!!!

Hirdetők

|

Statisztika

Felhasználók száma: ???? fő
Cikkek száma: 1085 db
Kommentek száma: 569 db
Hirdetők száma: 7
A statisztika nem automatikusan frissül!

Friss linkek

Itt olvashatjátok, hogy mely sorozatokhoz jöttek új részek, linkek!
*Blood Drive S01E02
*Chicago Justice S01E06
*Chicago Med S02E21
*iZombie S03E11
*Naruto Shippuuden 483.rész
*Scream S02E13 Special
*Scream Queens S02E09
*

Befejezett évadok

Mostanában befejezett sorozatok, évadok listája:
*Killjoys 2.évad
*Séróból 1.évad
*The Last Ship 3.évad
*A kór 3.évad
*A SHIELD ügynökei 3.évad
*Alkonyattól pirkadatig 3.évad
*Scream 2.évad
*Van Helsing 1.évad
*Shooter 1.évad
*Brooklyn 99 3.évad
*APB 1.évad
*The Walking Dead 7.évad
*Modern család 8.évad
*Lángoló Chicago 5.évad
*Bűnös Chicago 4.évad
*The 100: A visszatérők 4.évad
*Supergirl 2.évad
*Fekete vitorlák 4.évad
*

Hamarosan

*Chicago Justice 1.évad (magyar felirattal)
*Killjoys 3.évad (magyar felirattal)
*Blood Drive 1.évad (magyar felirattal)
*

Kövess minket!

PaidToClick


BangGood

Legfrissebb kommentek

Keress pénzt!


-----

Webérték

Designed by Dunnyuska | 2010-2016. | | | | Linkgyűjtemény és RSS gyűjtemény | LinkTÁR-TOP | PageRank ikon ingyen |